ČESKÝ RÁJ (21.-28.8.)

30.09.2010 16:55

fotky ZDE

Krásné léto jsme završili českou dovolenou v ČESKÉM RÁJI (21.-28.8.) s príma známými Dajkou, Jaromírem, jejich 11letou Terezkou a kavalírem Enjinkou. Počasí opět 100% vyšlo!!! Na víkend za námi přijela i Lenička s Martinem. Peťa za námi jezdil jak mohl a částečně si to spojil s pracovními záležitostmi. 1. den (so) padl na ubytování v čerstvě zrekonstruované chalupě s oplocenou zahradou pro psy...mimochodem bylo i parádně zvolené strategické místo v MLADĚJOVĚ - STŘELČI. V sobotu se stihla i podvečerní procházka po okolí. Neděle byla turistická + relaxační - 1) se jelo cca 10 km do PRACHOVSKÝCH SKAL. Zvolili jsme I. okruh. 2) JINOLICKÝ RYBNÍK + pozdní oběd v Rumcajsově restauraci u Jičína. Odpoledne dorazil Peťa s Áďou, který v sobotu ve Zlíně dohrával házankářský turnaj. 3. den pondělí - PRACHOVSKÉ SKÁLY tentokrát i s klukama - II. okruh, JIČÍN - prohlídka pěší zóny (náměstí a okolí), oběd na náměstí, prohlídka věže (146 schodů), průlezky pod věží. Večer se samozřejmě jaksepatří halekalo s kytárkou.
4. den - SOBOTKA - lovecký zámeček HUMPRECHT, místní hřbitov kde je pochován F. Šrámek, hrad KOST- prohlídka II. okruh mučírna, zbrojnice, černá kuchyně. Áďu v mučírně zavřeli na pranýř. A máme nový poznatek, že na Kost mohou i psi. Dále se jelo do vesničky VESEC - dědinka s původní architekturou, kde se natáčela spousta filmů např. Jak dostat tatínka do polepšovny, Jára Cimrman aj. Úterní odpoledne jsme zakončili prohlídkou HRUBÉ SKÁLY (po žluté turistické značce - Mariánská vyhlídka - památník horolezců - mimo značku jsme objevili nádherné výhledy na HS město- zpět po zelené Myší dírou na parkoviště). Nabitý den se završil "extrémní" sportovní aktivitou na vysokých lanových překážkách v lanovém centru. 5. den - zřícenina TROSKY (menší věž Baba, vyšší Panna - zpřístupněná) + loutkové divadlo. Vše s námi jako rozcvičku na pořádný sportík absolvovala Connie. PAŘEZ - skála. 6. den - BOZKOVSKÉ DOLOMITOVÉ JESKYNĚ (cca 8 km od Semil) - 2. největší po Koněpružských, je zde největší podzemní jezírko v ČR, starý MLÝN z roku 1684 v Roztokách u Semil, KLOKOČSKÉ SKÁLY (jen já+ ÁĎa + Connie). 7. den - doploledne odpočinek, odpoledne - JIČÍN - vipetí probíhačka s Ivetkou Kendíkovou a její smečkou. Konča se viděla se svou původní rodinkou naší chovatelky. Opět přepychový týden!!! .....Pokud bych měla zhodnotit letošní letní prázdniny a vybrat si jednu nejlepší dovolenou - nevybrala bych si. Projeli jsme zase kus země, seznámili se s prima lidmi, prošli jsme a objevili krásnou novou přírodu a načarpali jsme plno zážitků !!! Máme po celý rok z čeho čerpat...